Bc. Štěpánka Tůmová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje vybraného produktu
Sales promotion of the selected product
Abstract:
Bakalářská práce popisuje projekt vzniklý za účelem umožnit Generaci X naučit se hrát na hudební nástroj nestandartním způsobem. Je přizpůsoben možnostem této generace časově i je připraven na možnou neznalost notového zápisu a přizpůsoben tomu. Hlavním cílem je zjistit, jestli Generace X má o takový projekt opravdu zájem a jestli připravená online forma, bude pro tuto generaci opravdu zajímavou formou …moreAbstract:
Bachelor's thesis describes the development effort in order to allow Generation X to learn to play a musical instrument nonstandard way. It is adapted to the time possibilities of this generation and is ready for a possible lack of knowledge of musical notation and it is adapted to it. The main objective is to determine if Generation X has for such a project really interested and if ready online form …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wvbfv/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje na internetu
Martin Vršecký -
Podpora prodeje na internetu
Barbara Slapničková -
Podpora prodeje na internetu
Martin Soldán -
Podpora prodeje na internetu
Lukáš Lapka -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Psychologické aspekty podpory prodeje zaměřené na děti
Karolína Sobišková