Lenka KOZÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing školy

Marketing of a school
Abstract:
Cílem bakalářské práce Marketing školy je zanalyzovat a zhodnotit prostředí vybrané základní školy. Na základě SWOT analýzy je zjištěn její současný stav a následně jsou navržena opatření vedoucí k dlouhodobé perspektivě školního zařízení. V teoretické části bakalářské práce definujeme pojmy marketing služeb a marketing školy, zabýváme se prostředím, komunikací a informačními systémy, hodnocením kvality …more
Abstract:
The aim of the thesis School marketing is to analyse and evaluate the environment of the selected primary school. Based on SWOT analysis its current condition is detected and afterwards the measures leading to a long-term prosperity of the school facilities are suggested. In the theoretical part we define the concepts of school marketing and service marketing. We deal with the environment, communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOZÁKOVÁ, Lenka. Marketing školy. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická