Lenka KOZÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing školy
Marketing of a school
Abstract:
Cílem bakalářské práce Marketing školy je zanalyzovat a zhodnotit prostředí vybrané základní školy. Na základě SWOT analýzy je zjištěn její současný stav a následně jsou navržena opatření vedoucí k dlouhodobé perspektivě školního zařízení. V teoretické části bakalářské práce definujeme pojmy marketing služeb a marketing školy, zabýváme se prostředím, komunikací a informačními systémy, hodnocením kvality …moreAbstract:
The aim of the thesis School marketing is to analyse and evaluate the environment of the selected primary school. Based on SWOT analysis its current condition is detected and afterwards the measures leading to a long-term prosperity of the school facilities are suggested. In the theoretical part we define the concepts of school marketing and service marketing. We deal with the environment, communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZÁKOVÁ, Lenka. \textit{Marketing školy}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/jycgqa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOZÁKOVÁ, Lenka. Marketing školy. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Práce s literárním textem v osobnostním rozvoji žáka prvního stupně základní školy
Markéta ŠPERLÍKOVÁ -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing a propagace Základní školy a mateřské školy Basic, o.p.s.
Ema Přikrylová