Lenka KOZÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing školy
Marketing of a school
Anotácia:
Cílem bakalářské práce Marketing školy je zanalyzovat a zhodnotit prostředí vybrané základní školy. Na základě SWOT analýzy je zjištěn její současný stav a následně jsou navržena opatření vedoucí k dlouhodobé perspektivě školního zařízení. V teoretické části bakalářské práce definujeme pojmy marketing služeb a marketing školy, zabýváme se prostředím, komunikací a informačními systémy, hodnocením kvality …viacAbstract:
The aim of the thesis School marketing is to analyse and evaluate the environment of the selected primary school. Based on SWOT analysis its current condition is detected and afterwards the measures leading to a long-term prosperity of the school facilities are suggested. In the theoretical part we define the concepts of school marketing and service marketing. We deal with the environment, communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZÁKOVÁ, Lenka. Marketing školy. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Práce s literárním textem v osobnostním rozvoji žáka prvního stupně základní školy
Markéta ŠPERLÍKOVÁ -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing a propagace Základní školy a mateřské školy Basic, o.p.s.
Ema Přikrylová