Lenka KOZÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing školy

Marketing of a school
Anotácia:
Cílem bakalářské práce Marketing školy je zanalyzovat a zhodnotit prostředí vybrané základní školy. Na základě SWOT analýzy je zjištěn její současný stav a následně jsou navržena opatření vedoucí k dlouhodobé perspektivě školního zařízení. V teoretické části bakalářské práce definujeme pojmy marketing služeb a marketing školy, zabýváme se prostředím, komunikací a informačními systémy, hodnocením kvality …viac
Abstract:
The aim of the thesis School marketing is to analyse and evaluate the environment of the selected primary school. Based on SWOT analysis its current condition is detected and afterwards the measures leading to a long-term prosperity of the school facilities are suggested. In the theoretical part we define the concepts of school marketing and service marketing. We deal with the environment, communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOZÁKOVÁ, Lenka. Marketing školy. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management