Bc. Jaroslav NOVOTNÝ
Master's thesis
vizuální styl La Gallery Novesta
corporate identity La Gallery Novesta
Abstract:
Tato práce si klade za cíl popsat vizuální komunikaci historických a současných módních obchodů, představit historii obuvní značky Novesta a pokusit se definovat koncept současného českého butiku La Gallery Novesta. Na základě poznatků z teoretické části navrhuji a vytvářím vizuální styl a propagaci obchodu, který bude zároveň sloužit jako prostor pro přednášky, výstavy a workshopy s módními designéry …moreAbstract:
This thesis aims to describe the visual communication of the historical and contemporary clothing retailers, introduce the history of the clothing brand Novesta, and to try and define the concept of a contemporary czech boutique La Gallery Novesta. Based on findings from the theoretical part of the thesis, I propose and create a visual style and promotion of a shop, which wil also serve as a space …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. ak.malíř Michal Slejška
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Jaroslav. \textit{vizuální styl La Gallery Novesta}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2013. Available from: https://theses.cz/id/jyl9fr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOTNÝ, Jaroslav. vizuální styl La Gallery Novesta. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Fine Art / Graphic Design
Theses on a related topic
-
Slova v prostoru: Rozhraní vizuální a objektové poesie
Jana OTIPKOVÁ -
Jednotný vizuální styl
Martina Mezerová -
Estetika firemní komunikace: logo jako zrcadlo praxe
Monika Čtvrtečková -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková