Zařazení sociálních sítí mezi komunikační nástroje firmy Direct Alpine s.r.o. – Eva Phuong Bui
Eva Phuong Bui
Bakalářská práce
Zařazení sociálních sítí mezi komunikační nástroje firmy Direct Alpine s.r.o.
Inclusion of social networks among the communication tools of the company Direct Alpine s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci společnosti Direct Alpine s.r.o. s cílem navrhnout doporučení, který zlepší současnou marketingovou komunikaci na sociální sítí firmy. Teoretická část vymezuje základní pojmy klasické a internetové marketingové komunikace a jejich nástroje. V praktické části je nejprve představena společnost Direct Alpine s.r.o. a její dosavadní marketingová komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of the company Direct Alpine s.r.o. Its aim is to give suggestions on possible improvement of the marketing communication strategies in social media used by the company. The theoretical part states basic terms of the traditional and internet marketing communication and its tools. The practical part focusses primarily on the description of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavla Těšinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bui, Eva Phuong. Zařazení sociálních sítí mezi komunikační nástroje firmy Direct Alpine s.r.o.. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva