Aktualizace průzkumu spokojenosti studentů oboru management kvality – Martin Václavík
Martin Václavík
Bachelor's thesis
Aktualizace průzkumu spokojenosti studentů oboru management kvality
Updating the Satisfaction Survey of Students of Quality Management Branch of Study
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníka, kterým je pro vzdělávací zařízení student. Spokojenost zákazníků má velký vliv na budoucí existenci každé organizace a proto by se na ni každá organizace měla zaměřit. V této práci byl analyzován původní dotazník hodnocení spokojenosti studentů s výukou předmětů garantovaných katedrou managementu kvality a následně byl vytvořen nový, který reflektuje …viacAbstract:
Major subject of this Bachelor thesis is satisfaction of customers, in this case it is a student. Satisfaction of customers has huge effect on future existence of every organization and that is a reason for nature interest in this aspect. In this Bachelor thesis was analyzed original questionnaire and was created a newone, which reflects satisfaction with whole quality management specialization for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128840
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: Zdenka Hofbruckerová
- Oponent: Pavel Klaput
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁCLAVÍK, Martin. \textit{Aktualizace průzkumu spokojenosti studentů oboru management kvality}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/jyr85s/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Specifické metody hodnocení spokojenosti zákazníků
Jitka Vrbová -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Robin Mazel -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ŠKODA AUTO a.s. v regionu východní Evropy
Mariia Martyniuk -
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Michaela Mašková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti se sociálními službami na municipální úrovni
Kateřina Tauchmanová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Galatek a.s.
Ondřej Bareš