Efektivita obchodního modelu dceřiné firmy nadnárodního koncernu – Arina Sitčuk
Arina Sitčuk
Master's thesis
Efektivita obchodního modelu dceřiné firmy nadnárodního koncernu
Effectiveness of the business model of a subsidiary of a multinational corporation
Anotácia:
Práce se věnuje části obchodního modelu dceřiné firmy nadnárodního koncernu (společnosti XY), a to partner managementu. Partner management v pojetí této práce je specifickým oddělením spadajícím pod oddělení prodejů a odpovídajícím za nepřímý distribuční kanál a řízení vztahů s partnery v B2B prostředí. Navíc působí v oblasti průmyslu, která se může významně lišit například od oblasti služeb, či retailu …viacAbstract:
The thesis focuses on a part of the business model of a subsidiary of a multinational corporation (company XY), namely partner management. Partner management in the concept of this thesis is a specific department falling under the sales department and responsible for the indirect distribution channel and partner relationships management in a B2B environment. In addition, it operates in industrial sector …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88143
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2023
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88143
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková -
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Monika Kravčíková -
Zpětná vazba jako nástroj knihoven pro řízení vztahu s institucemi, lidskými zdroji a uživateli
Markéta Bočková -
Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.
Žaneta Reková -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Řízení vztahů se zákazníky firmy Ramirent s. r. o., s cílem posílení její konkurenceschopnosti
Jakub Prokop -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová