Analýza životního cyklu vybraných hotelových produktů – Bc. Stanislav Malý
Bc. Stanislav Malý
Master's thesis
Analýza životního cyklu vybraných hotelových produktů
Analysis of hotel products' life-cycle
Abstract:
Produkty a služby procházejí od svého zavedení až po zánik rozdílnými fázemi svého životního cyklu. Tato diplomová práce je zaměřena na celkovou nabídku a jednotlivé produkty ve vybraném hotelu. Předmětem výzkumu byl hotel Fontána. První část se zabývá produktem, marketingovými strategiemi používanými v jednotlivých fázích životního cyklu produktu, vývojem nových produktů a životním cyklem v rámci …moreAbstract:
Products and services through since its introduction to the extinction of the different phases of its life cycle. This thesis is focused on the overall supply and individual products in the selected hotel. The research has been in hotel Fontana. The first part deals with product, marketing strategies used in different phases of the product life cycle, new product development and life cycle within the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5211/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.
Sára Caltová