Bc. Sára Caltová

Diplomová práce

Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.

Design and optimization of employer branding and HR marketing strategy of IAC Group s.r.o.
Anotace:
Práce navrhuje optimalizaci strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group Přeštice 2 na jejímž základě sestavuje univerzální návod i pro jiné výrobní podniky. První část se zaměřuje na teoretická východiska řízení lidských zdrojů, marketingu, personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele. Analytická část zpracovává výzkumy pro účely práce a navržení optimalizace …více
Abstract:
The thesis proposes an optimization of the employer branding and HR marketing strategy of IAC Group Preštice 2, on the basis of which it draws up a universal guide for other manufacturing companies. The first part focuses on the theoretical background of human resource management, marketing, personnel marketing and employer branding. The analytical part elaborates the research for the purpose of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Miriam Habibi, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON