Analýza životního cyklu vybraných hotelových produktů – Bc. Stanislav Malý
Bc. Stanislav Malý
Diplomová práce
Analýza životního cyklu vybraných hotelových produktů
Analysis of hotel products' life-cycle
Anotace:
Produkty a služby procházejí od svého zavedení až po zánik rozdílnými fázemi svého životního cyklu. Tato diplomová práce je zaměřena na celkovou nabídku a jednotlivé produkty ve vybraném hotelu. Předmětem výzkumu byl hotel Fontána. První část se zabývá produktem, marketingovými strategiemi používanými v jednotlivých fázích životního cyklu produktu, vývojem nových produktů a životním cyklem v rámci …víceAbstract:
Products and services through since its introduction to the extinction of the different phases of its life cycle. This thesis is focused on the overall supply and individual products in the selected hotel. The research has been in hotel Fontana. The first part deals with product, marketing strategies used in different phases of the product life cycle, new product development and life cycle within the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5211/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÝ, Stanislav. \textit{Analýza životního cyklu vybraných hotelových produktů}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/jyvqn7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.
Sára Caltová