Marketingový význam Influencer marketingu v porovnání s word of mouth – Anna Latifová
Anna Latifová
Diplomová práce
Marketingový význam Influencer marketingu v porovnání s word of mouth
Marketing importance of influencer marketing compared to Word of Mouth
Anotace:
Práce se zaměřuje na porovnání influencer marketingu a Word of Mouth, analýzu vlivu těchto dvou typů šíření informací o produktech či službách na myšlení a nákupní chování ve zvolené cílové skupině mileniálů. Cílem je zjistit, zda je vliv influencer marketingu srovnatelný s vlivem primárních a sekundárních sociálních skupin z okolí spotřebitele. K vyhodnocení vlivu jsou využity sekundární i primární …víceAbstract:
The thesis focuses on the comparison of influencer marketing and Word of Mouth. It also analyzes the influence of these two types of dissemination of information about products and services on thinking and shopping behaviour. The selected target group is generation of millennials. The aim is to find out whether the influence of influencer marketing is comparable to the influence of primary and secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80290
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Veronika Kundríková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80290
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing v perspektivě kritických přístupů ke spotřební kultuře
Natálie Jarošová -
Instagramoví influenceři a jejich vliv na české mileniály
Kristýna KREJČÍ -
Generace mileniálů a jejich vliv na podnikání v kreativním průmyslu se zaměřením na divadla
Kateřina Bláhová -
Vliv CSR aktivit potravinových řetězců na nákupní chování mileniálů
Veronika Křížková