Kvalita začlenění žáka s mentální retardací do třídního kolektivu na 1. stupni základní školy – Karolína VAŇKOVÁ
Karolína VAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Kvalita začlenění žáka s mentální retardací do třídního kolektivu na 1. stupni základní školy
The Quality of the Inclusion of a Pupil with a Mental Disability in an Elementary School Class
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je kvalita inkluze dítěte s lehkým mentálním postižením do běžného vzdělávacího proudu, konkrétně na první stupeň základní školy. Cílem práce je zjistit, jak na inkludovaného žáka reagují samotní spolužáci, jaký je názor pedagogů na inkluzi a v neposlední řadě, zda je škola, případně třída, dostatečně připravena na vzdělávání žáka se zdravotním postižením. V teoretické …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the quality of inclusion of a child with a mild mental disability into the general education stream, namely at the first level of elementary school. The aim of the thesis is to find out how the pupils in the class themselves respond to such a pupil, what is the opinion of the teachers on inclusion and last but not least, whether the school or class is prepared sufficiently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŇKOVÁ, Karolína. \textit{Kvalita začlenění žáka s mentální retardací do třídního kolektivu na 1. stupni základní školy}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/jyz8g5/.
Jak správně citovat práci
VAŇKOVÁ, Karolína. Kvalita začlenění žáka s mentální retardací do třídního kolektivu na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pozitiva a negativa vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v základní škole a v základní škole praktické
Nela TEUFERTOVÁ -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Postoje pedagogických pracovníků ke vzdělávání žáků s mentální retardací na základní škole
Lucie Ryčlová -
Uplatnění žáků s mentální retardací po ukončení základní školy speciální
Jana Fišarová -
Projevy mentální retardace v Kresbě tří stromů
Kristýna Polášková -
Vzdělávání žáka s autismem a mentální retardací integrovaného do základní školy běžného typu
Ivana Matějíčková -
Integrace žáka se středně těžkou mentální retardací do základní školy praktické
Martina Suchnová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková