Karolína VAŇKOVÁ

Bakalářská práce

Kvalita začlenění žáka s mentální retardací do třídního kolektivu na 1. stupni základní školy

The Quality of the Inclusion of a Pupil with a Mental Disability in an Elementary School Class
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je kvalita inkluze dítěte s lehkým mentálním postižením do běžného vzdělávacího proudu, konkrétně na první stupeň základní školy. Cílem práce je zjistit, jak na inkludovaného žáka reagují samotní spolužáci, jaký je názor pedagogů na inkluzi a v neposlední řadě, zda je škola, případně třída, dostatečně připravena na vzdělávání žáka se zdravotním postižením. V teoretické …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is the quality of inclusion of a child with a mild mental disability into the general education stream, namely at the first level of elementary school. The aim of the thesis is to find out how the pupils in the class themselves respond to such a pupil, what is the opinion of the teachers on inclusion and last but not least, whether the school or class is prepared sufficiently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VAŇKOVÁ, Karolína. Kvalita začlenění žáka s mentální retardací do třídního kolektivu na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta