Metodické pomůcky pro výuku českého jazyka využívané při integraci ukrajinských žáků – Magdaléna BENEŠOVÁ
Magdaléna BENEŠOVÁ
Bakalářská práce
Metodické pomůcky pro výuku českého jazyka využívané při integraci ukrajinských žáků
Methodological aids for teaching the Czech language used in the integration of Ukrainian pupils
Anotace:
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na metodické pomůcky pro výuku českého jazyka při integraci ukrajinských žáků do běžné základní školy během válečného konfliktu na Ukrajině. Text práce je standardně členěn na část teoretickou a část praktickou. Cílem práce je zjistit způsoby využívání podpůrných materiálů pro žáky cizince (Ukrajince) při jejich adaptaci v našem školství. Teoretická část se bude …víceAbstract:
The bachelor thesis is thematically focused on methodological aids for teaching Czech language during the integration of Ukrainian pupils into mainstream primary school during the war conflict in Ukraine. The text of the thesis is standardly divided into a theoretical and a practical part. The aim of the thesis is to find out the ways of using support materials for foreign pupils (Ukrainians) during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Pavel Adámek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENEŠOVÁ, Magdaléna. \textit{Metodické pomůcky pro výuku českého jazyka využívané při integraci ukrajinských žáků}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jz2e3n/.
Jak správně citovat práci
BENEŠOVÁ, Magdaléna. Metodické pomůcky pro výuku českého jazyka využívané při integraci ukrajinských žáků. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová