Obsahová analýza festivalu Czech VR Fest – Bc. Ondřej Bielik
Bc. Ondřej Bielik
Bakalářská práce
Obsahová analýza festivalu Czech VR Fest
Content Analysis of Festival Czech VR Fest
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou festivalu Czech VR Fest. Samotný festival je na téma virtuální a rozšířené reality. Jelikož tento festival není příliš známý a neexistují na jeho téma ucelené texty, hlavní náplní práce je informovat o tomto festivalu a také ho propojit s uměnovědnými obory. V práci jsou vysvětleny termíny virtuální a rozšířené reality a také je zde uvedeno praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the content analysis of the festival Czech VR Fest. The festival is about virtual and augmented reality. This festival is not well known and there are no comprehensive texts on its theme, the main focus of the work is to inform about this festival and also to link it with the art disciplines. The thesis explains the terms of virtual and augmented reality and also shows …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b9vre/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Intertextualität in der Schulpraxis am Beispiel von Grimms "Hänsel und Gretel" und Walter Moers "Ensel und Krete: Ein Märchen aus Zamonien"
Tereza Kotlánová -
Vývoj zábavy v Českoslovenké televizi v letech 1953 - 1989
Magdalena Matějková -
Vývoj a proměny televizní zábavy pro dospělé v ČR po roce 1989
Klaudie Gergelyová -
Late night a politika: Vyvoj politického komentáře v americkych večerních show od Carsona po Colberta
Petr Januschka -
Vývoj multiplayerové webové hry za využití frameworku Phaser
Ondřej Hanuš -
Vývoj Blu-ray trhu v ČR: Distribuční strategie a jejich dopad na adopci HD formátu
Anna Kopecká -
Postoje hráčů esportu k vývoji disciplíny: Přerod ze zábavy na profesi
Václav FIŠR