Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky – Hana Huňavá
Hana Huňavá
Master's thesis
Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky
Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na kupní rozhodovací proces spotřebitelek vlasové kosmetiky v České republice. V teoretické části práce je zmapován tento proces na základě odborné literatury, následně je po teoretické stránce přezkoumán trh vlasové kosmetiky v rámci České republiky i s aktuálními trendy na tomto trhu. V praktické části práce je nejprve představeno rámcové zázemí vztahu k vlasové kosmetice …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the purchasing decision process of female consumers of hair cosmetics in the Czech Republic. In the theoretical part of the thesis this process is mapped on the basis of the literature, then the market of hair cosmetics within the Czech Republic is examined on the theoretical side, similarly with the current trends on this market. In the practical part of the thesis …moreAbstract:
Diplomová práca je zameraná na kúpny rozhodovací proces spotrebiteliek vlasovej kozmetiky v Českej republike. V teoretickej časti práce je zmapovaný tento proces na základe odbornej literatúry, následne je po teoretickej stráne preskúmaný trh vlasovej kozmetiky v rámci Českej republiky, podobne aj s aktuálnymi trendami na tomto trhu. V praktickej časti práce je najprv predstavené rámcové zázemie vzťahu …moreKeywords
kupní rozohodovací proces segmentace faktorová analýza zhluková analýza trh vlasové kosmetiky MML-TGI
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86207
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Jan Koudelka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86207
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Studie proveditelnosti vybrané aktivity / produktu
Martin Konšel -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik