Analýza komunikačního mixu v hotelovém objektu – Alice Kutalová
Alice Kutalová
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu v hotelovém objektu
The Analysis of Communication Mix in a Hotel Object
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v hotelovém objektu. V práci budou rozebrány jednotlivé položky komunikačního mixu společnosti B A L T A C I a.s., tzn. reklama, podpora prodeje, přímý marketing, styk s veřejností, osobní prodej a sponzorství. Nejdříve se bude rozebírat teoretická část marketingové komunikace a jednotlivých položek komunikačního mixu, poté jejich praktická …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of communication mix in hotel complex. In this work will be analyse each part of communication mix of company B A L T A C I a.s., it means advertising, sales promotion, direct marketing, public relations, personal selling and sponsorship. First of all thesis will describe theoretical part of marketing communications, than practical part applied on company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kutalová, Alice. Analýza komunikačního mixu v hotelovém objektu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil