Návrh marketingové komunikace společnosti s výživovými doplňky – Silvie Szusciková
Silvie Szusciková
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace společnosti s výživovými doplňky
Designing Marketing Communication for Company with Nutritional Supplements
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo navržení marketingového komunikačního plánu společnosti s výživovými doplňky. Tomuto komunikačnímu plánu předcházely tři samostatné výzkumy. Zjištění současné pozice společnosti z hlediska jejího vnímání dosavadními zákazníky se uskutečnilo elektronickým dotazováním. Na tomto základě byly stanoveny doporučení týkajících se zjištěných problémů. Cílem druhého výzkumu bylo zjištění …moreAbstract:
The diploma thesis was aimed at designing marketing communication plan for company with Nutritional Supplements. Three independent marketing researches preceded this plan. Determination the current position in terms of perception by existing customer was performed through electronic questionnaire. Recommendations were based on identified problems. The aim of second research was determining total awareness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/90687
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: Michaela Petrová
- Reader: Zdeňka Kaločová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZUSCIKOVÁ, Silvie. \textit{Návrh marketingové komunikace společnosti s výživovými doplňky}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Available from: https://theses.cz/id/jzbkya/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační plán společnosti IMPACT
Alois Balíček -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový komunikační plán společnosti North Trappers s.r.o. pro rok 2016
Štěpánka Nosková -
Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o.
Radim Štěpka -
Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015
Kateřina Steigerová -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Business plan - healthy food restaurant
Gasan Gasanov -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova