Podpora výslovnosti v angličtině u dětí předškolního věku – Stela Špundová
Stela Špundová
Bakalářská práce
Podpora výslovnosti v angličtině u dětí předškolního věku
Promoting English Pronunciation in Preschool Age
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se možnostmi podpory správné anglické výslovnosti u dětí předškolního věku. Cílem práce je seznámit děti s anglickým jazykem prostřednictvím rozvoje jejich fonologického uvědomování se zaměřením na výslovnost. Teoretická část objasňuje, jaký vliv má jazykový vývoj dětí na jejich výslovnost v anglickém jazyce a jaké přístupy a metody volíme …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-applied character and deals with the possibilities of promoting correct English pronunciation in preschool children. The aim of the thesis is to introduce children to the English language through the development of their phonological awareness with a focus on pronunciation. The theoretical part explains how children's linguistic development influences their English …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Špundová, Stela. Podpora výslovnosti v angličtině u dětí předškolního věku. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové schopnosti u dětí předškolního věku vyrůstajících v rodině a v ústavní péči
Martina Horáková -
Vývojové tendence ilustrací v učebnicích NJ pro ZŠ v ČR od sedmdesátých let 20. století po současnost a role výtvarného aspektu v procesu učení se cizího jazyka
Jitka Řezníčková -
Německý tábor lidu v Chebu – Události léta 1897 v kontextu německé národní politiky v Rakousku
Štěpán Odstrčil -
Analýza výstupních vědomostí a dovedností v rámci trivia u žáků v 10. ročníku ZŠ speciální
Barbora Majerová -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Principy osvojování cizího jazyka v předškolním věku ve vztahu k J.A. Komenskému
Jana TŘÍSKOVÁ -
Osvojování vědomostí, dovedností a postojů prostřednictvím alternativní metody Montessori u dětí předškolního věku a nižšího školního věku
Klára Velevová -
Přínosy osvojování anglického jazyka v předškolním věku pro žáky 1. stupně ZŠ
Petra ZUBALÍKOVÁ