Radek Taubmann

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek.

Marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of small air-conditioning units
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek. Cílem práce je na základě provedených analýz navrhnout vylepšení marketingové strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek. Teoretická část je zaměřená na popis marketingu a jeho podstatných prvků, SWOT a konkurenční analýzy a komunikačního …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of small air-conditioning units. The aim of the work is to propose improvements of the marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of the small air-conditioning units. The theoretical part is focused on description of marketing and its essential elements, SWOT and competitive analysis and communication mix …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73109