Marketingová strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek. – Radek Taubmann
Radek Taubmann
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek.
Marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of small air-conditioning units
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek. Cílem práce je na základě provedených analýz navrhnout vylepšení marketingové strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek. Teoretická část je zaměřená na popis marketingu a jeho podstatných prvků, SWOT a konkurenční analýzy a komunikačního …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of small air-conditioning units. The aim of the work is to propose improvements of the marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of the small air-conditioning units. The theoretical part is focused on description of marketing and its essential elements, SWOT and competitive analysis and communication mix …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73109
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73109
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Market Analysis and Price Analysis of Agricultural Tyres Market in France: Case Study Mitas
Tomáš Husták