Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní službou – Lucie Tutková
Lucie Tutková
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní službou
Customer Satisfaction Measurement of the Retail Service
Anotace:
Hlavním předmětem této diplomové práce je změření spokojenosti zákazníků s maloobchodní službou. Konkrétně se jedná o službu Scan&Go maloobchodního řetězce Globus ČR k.s. Scan&Go představuje inovativní způsob nakupování. Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je zaměřena na představení služby a teorii měření spokojenosti zákazníků. Praktická část …víceAbstract:
The main subject of this master thesis is customer satisfaction measurement of the retail service. Specifically, it is the Scan&Go service of the retail chain Globus ČR k.s. Scan&Go is an innovative way to shop. Master thesis is divided into two parts – theoretical part and practical part. Theoretical part of thesis is focused on the presentation of service and the theory of customer satisfaction measurement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117866
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Darina Čtvrtková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Měření spokojenosti obyvatel s marketingovou komunikací obce
Eva Zindlerová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová