Inovace služeb se zaměřením na zážitek – Bc. Kateřina Šimčíková
Bc. Kateřina Šimčíková
Master's thesis
Inovace služeb se zaměřením na zážitek
Service Innovation with Focus on Experience
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem inovací služeb se zaměřením na zážitek a to zejména v souvislosti se spokojeností zákazníka, resp. návštěvníka Zoo Zlín. Cílem práce je pomocí provedeného výzkumu doporučit a navrhnout nové přístupy k zefektivnění služby a její komunikaci v souladu se zvolenou strategií zaměřenou na zážitek a s využitím nízkonákla-dových a netradičních metod. Tohoto cíle je dosaženo …moreAbstract:
This thesis deals with the topic of service innovation with focus on experience, especially in relation to the satisfaction of Zoo Zlín's visitors. The aim of the thesis is to recommend and propose new approaches to service efficiency improvements and its communication in accordance with the chosen strategy focused on experience with the use of low-cost and non-traditional methods, all based on carried …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015
Accessible from:: 22. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimčíková, Kateřina. Inovace služeb se zaměřením na zážitek. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Analýza marketingové komunikace zvolené firmy
Jakub STEJSKAL -
Organizace letního dětského tábora - YMCA Rakvice
Veronika ZIFČÁKOVÁ -
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Zuzana HANÁKOVÁ -
Marketingová strategie Zoo Brno
Dalibor Antonín -
Návrh strategie rozvoje Zoologické zahrady města Brna
Gabriela Stašová -
Pekari páskovaný (Pecari tajacu)-biologie a strategie odchovu v zoologických zahradách
Klára Křížková -
Velbloudi (Tylopoda) - strategie odchovů v zoologických zahradách
Kateřina Kozáková