Zdeněk Linc
Master's thesis
Trendy v internetovém marketingu
New trends in internet marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem nových trendů v internetovém marketingu. V teoretické části pak popisuje současný vývoj internetového marketingu v oblastech, kterými je display reklama, kontextová reklama, SEO, sociální sítě, mobilní marketing, slevové portály, cenové srovnávače a popisuje jejich přínosy do celkové koncepce marketingu. V praktické části je pak dopodrobna rozebráno testování tělového …moreAbstract:
This thesis deals with the topic of new trends in internet marketing. The theoretical part describes the current developments in the areas of Internet marketing display advertising, contextual advertising, SEO, social networks, mobile marketing, discount portals, price graders and describes their benefits to the overall concept of marketing. In the practical part is then discussed in detail testing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29251
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2012
- Supervisor: Jiří Mikeš
- Reader: František Peterka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě
Zuzana Zeťová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou firmu
Olesja Kostaková -
Aplikace nových forem marketingu
Patrik Podskalský -
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Petr Tolar -
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Anna Králová -
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Štěpán Musil -
Nové trendy v internetovém marketingu
Tomáš Hermach -
Moderní nástroje internetového marketingu, jejich vliv na úspěšnost prodeje
Michaela Nováková