Effectiveness of product placement on consumer behavior – Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar
Diplomová práce
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Efektivita product placementu na chování spotřebitelů
Anotace:
Jak konvenční reklamní metody ztrácejí na přitažlivosti, výzkumy ukazují, že skrytá reklama bývá účinnější, když její propagační povaha není hned patrná. V důsledku toho současní inzerenti stále více využívají umístění produktu k propagaci značek. Filmy a webové seriály mají podstatný vliv na chování spotřebitelů díky svému kulturnímu dopadu. Zatímco účinnost umístění produktu byla zkoumána především …víceAbstract:
As conventional advertising methods lose traction, research indicates that covert advertising tends to be more effective when its promotional nature isn't immediately apparent. Consequently, contemporary advertisers increasingly utilize product placement to promote brands. Films and web series hold substantial sway over consumer behavior due to their cultural impact. While the efficacy of product placement …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90416
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedoucí: Martin Jurek
- Oponent: Karel Pernica
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90416
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
Yulia Klimenko -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek