Bc. Jan Žebrok

Bakalářská práce

Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy

Marketing project of a selected retail unit of COOP Beskydy
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vyhodnocení remodelingu prodejny COOP Beskydy a navrhuje doporučení pro korekci marketingových aktivit. Teoretická část rozebírá problematiku projektů prodejen a jejich provozní a marketingové aspekty. Praktická část analyzuje vybranou prodejnu před a po rekonstrukci z hlediska exteriéru, interiéru a marketingových nástrojů. Dále hodnotí vliv rekonstrukce na tržby. Součástí …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the evaluation of the remodeling of a COOP Beskydy store and proposes recommendations for adjusting marketing activities. The theoretical part discusses the issue of store projects and their operational and marketing aspects. The practical part analyzes the selected store before and after reconstruction in terms of exterior, interior and marketing tools. It also evaluates …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/wr695/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marko Ratveiský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management