Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy – Bc. Jan Žebrok
Bc. Jan Žebrok
Bakalářská práce
Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy
Marketing project of a selected retail unit of COOP Beskydy
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vyhodnocení remodelingu prodejny COOP Beskydy a navrhuje doporučení pro korekci marketingových aktivit. Teoretická část rozebírá problematiku projektů prodejen a jejich provozní a marketingové aspekty. Praktická část analyzuje vybranou prodejnu před a po rekonstrukci z hlediska exteriéru, interiéru a marketingových nástrojů. Dále hodnotí vliv rekonstrukce na tržby. Součástí …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the evaluation of the remodeling of a COOP Beskydy store and proposes recommendations for adjusting marketing activities. The theoretical part discusses the issue of store projects and their operational and marketing aspects. The practical part analyzes the selected store before and after reconstruction in terms of exterior, interior and marketing tools. It also evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/wr695/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marko Ratveiský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽEBROK, Jan. \textit{Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jzzzqz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla