Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základních škol v regionu Znojmo – Mgr. Soňa Foitová
Mgr. Soňa Foitová
Master's thesis
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základních škol v regionu Znojmo
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na pojem integrace, poradenský systém v České republice a charakteristiku i integraci žáků se zdravotním postižením v regionu Znojmo.Abstract:
The diploma work is focused on an integration of a children with a special education needs into primary school and advisory system in the Czech Republic.Kľúčové slová
integrace/integration inkluze/inclusion dítě se speciálními vzdělávacími potřebami/child with a special education needs legislativní rámec integrativního vzdělávání v ČR/legislative framework of a integration education in the Czech Republic poradenský systém v ČR/advisory system in the Czech Republic speciálně pedagogická diagnostika/special educational diagnostics rámcový vzdělávací program/framing education program individuální vzdělávací plán/individual education plan typy zdravotního postižení/types of the health handicapped
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ps8mf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOITOVÁ, Soňa. \textit{Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základních škol v regionu Znojmo}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/k00m1b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu
Markéta RUNDOVÁ -
Začleňování dětí-cizinců do předškolního vzdělávání v ČR
Martina NOVÁ -
Where Do We Go From Here: A Qualitative Study of the Ethical and Legal Concerns Surrounding the Possibility of Restitution of Colonial Objects deemed to be looted in the Possession of Dutch Museums
Ma. Vhiktoria Valera SIVA -
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková