Pocity, postoje a obavy studentů učitelství 1. stupně základních škol spojené s inkluzivním vzděláváním – Bc. Veronika SVOBODOVÁ
Bc. Veronika SVOBODOVÁ
Master's thesis
Pocity, postoje a obavy studentů učitelství 1. stupně základních škol spojené s inkluzivním vzděláváním
The Sentiments, Attitudes, and Concerns of Pre-Service Teachers about Inclusive Education
Abstract:
Teoretická východiska práce se mimo inkluzi a její ukotvení v českém právním řádu zaměřují na dosud popsané faktory ovlivňující vnímání inkluzivního vzdělávání budoucími pedagogy a třetí kapitola je uzavírá přehledem předmětů speciální a inkluzivní pedagogiky současných studijních plánů oboru. Vlastní výzkumné šetření popisuje pocity, postoje a obavy budoucích pedagogů 1. stupně ZŠ a předpoklady, ze …moreAbstract:
In addition to inclusion and its anchoring within the Czech legal system, theoretical resource of thesis focuses on the existing factors influencing the perception of inclusive education by future pedagogues. The third chapter concludes with a summary of the special and inclusive education subjects of the current study plans of the specialization. Research investigation describes the sentiments, attitudes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Veronika. \textit{Pocity, postoje a obavy studentů učitelství 1. stupně základních škol spojené s inkluzivním vzděláváním}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/k016zg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODOVÁ, Veronika. Pocity, postoje a obavy studentů učitelství 1. stupně základních škol spojené s inkluzivním vzděláváním. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Theses on a related topic
-
Inkluzivní vzdělávání z pohledu studentů vysokých škol
Pavla Švandová -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Přírodovědné vzdělávání mimo třídu ve studijních programech Učitelství pro 1. stupeň
Iva Frýzová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Aktivity pro výuku základů etikety v 1. období 1. stupně ZŠ
Karolína STRACHOTOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights