Pocity, postoje a obavy studentů učitelství 1. stupně základních škol spojené s inkluzivním vzděláváním – Bc. Veronika SVOBODOVÁ
Bc. Veronika SVOBODOVÁ
Master's thesis
Pocity, postoje a obavy studentů učitelství 1. stupně základních škol spojené s inkluzivním vzděláváním
The Sentiments, Attitudes, and Concerns of Pre-Service Teachers about Inclusive Education
Anotácia:
Teoretická východiska práce se mimo inkluzi a její ukotvení v českém právním řádu zaměřují na dosud popsané faktory ovlivňující vnímání inkluzivního vzdělávání budoucími pedagogy a třetí kapitola je uzavírá přehledem předmětů speciální a inkluzivní pedagogiky současných studijních plánů oboru. Vlastní výzkumné šetření popisuje pocity, postoje a obavy budoucích pedagogů 1. stupně ZŠ a předpoklady, ze …viacAbstract:
In addition to inclusion and its anchoring within the Czech legal system, theoretical resource of thesis focuses on the existing factors influencing the perception of inclusive education by future pedagogues. The third chapter concludes with a summary of the special and inclusive education subjects of the current study plans of the specialization. Research investigation describes the sentiments, attitudes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Veronika. \textit{Pocity, postoje a obavy studentů učitelství 1. stupně základních škol spojené s inkluzivním vzděláváním}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/k016zg/.
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Veronika. Pocity, postoje a obavy studentů učitelství 1. stupně základních škol spojené s inkluzivním vzděláváním. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání z pohledu studentů vysokých škol
Pavla Švandová -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Přírodovědné vzdělávání mimo třídu ve studijních programech Učitelství pro 1. stupeň
Iva Frýzová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Aktivity pro výuku základů etikety v 1. období 1. stupně ZŠ
Karolína STRACHOTOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva