Sandra BRUNNEROVÁ

Master's thesis

Čtenářská gramotnost žáků z vybraných 4. a 5. ročníků ZŠ na Mostecku

Reading literacy of pupils from selected 4th and 5th grade in primary schools in the Most
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje problematice čtenářské gramotnosti u žáků 4. a 5. tříd na Mostecku. Jejím cílem je zmapování schopnosti čtení s porozuměním u vybraných žáků prvního stupně základní školy. V teoretické části se zabýváme vymezením pojmu čtenářské gramotnosti, její historii a dalším poznatkům, které se čtenářskou gramotností úzce souvisejí. Jsou popsané také mezinárodní výzkumy, projekty …viac
Abstract:
This qulification thesis focuses on reading literacy among pupils 4th and 5th grade in Most. Ist aim is to map thy skills of readin comprehension for celected pupils in primary school. The theoretical part gives the definition of literacy, its history, and other findings that reading literacy are closely related. They also described the international research projects and campaigns that are more involved …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRUNNEROVÁ, Sandra. Čtenářská gramotnost žáků z vybraných 4. a 5. ročníků ZŠ na Mostecku. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta