Helena Gregerová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of marketing communication
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Teoretická část práce je zaměřena nejprve na obecné uvedení marketingové komunikace a poté představuje jednotlivé složky komunikačního mixu a vybrané procesy tvorby komunikačního plánu. Druhá část je částí praktickou, která je věnována představení vybraného podniku a rozboru jeho marketingové komunikace pomocí komparace …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the marketing communication of the selected company. The theoretical part of the thesis is focused on the general introduction of marketing communication and then introduces the individual elements of the communication mix and selected processes for creating a communication plan. The second part is a practical part, which is devoted to the presentation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Cenek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta