Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ – Bc. Jindra Kindermannová
Bc. Jindra Kindermannová
Diplomová práce
Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ
Psychological games as a tool for development of social skills of socially disadvantaged pupils at a primary school
Anotace:
Diplomová práce podává informace o možnosti využití her v osobnostním a sociálním rozvoji dětí. V teoretické části je vysvětlen pojem žák se speciálně vzdělávacími potřebami. Dále uvádíme stručný popis stávající legislativy, problematiku sociálního znevýhodnění dětí a jejich socializaci. Závěr teoretické části je zaměřen na práci se třídou a na hry jako nástroj osobnostního rozvoje žáků. Výzkumná část …víceAbstract:
In the present thesis we describe possibilities of games usage in personal and social development of children. There is a definition of a student with special educational needs introduced in theoretical part of the thesis. We briefly describe current legislation, problems of social disadvantages of children and their socialization. The end of theoretic part is focused on the work with the class and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x80e9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Teaching English to Pupils from Socially Disadvantaged Background
Petra Bořková -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková -
Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením
Eva Jarošová -
Význam tvrdých dovedností (hard skills) pro sociálního pracovníka ve vztahu s jeho klientem
Zuzana VANIŠOVÁ