Bc. Jindra Kindermannová

Diplomová práce

Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ

Psychological games as a tool for development of social skills of socially disadvantaged pupils at a primary school
Anotace:
Diplomová práce podává informace o možnosti využití her v osobnostním a sociálním rozvoji dětí. V teoretické části je vysvětlen pojem žák se speciálně vzdělávacími potřebami. Dále uvádíme stručný popis stávající legislativy, problematiku sociálního znevýhodnění dětí a jejich socializaci. Závěr teoretické části je zaměřen na práci se třídou a na hry jako nástroj osobnostního rozvoje žáků. Výzkumná část …více
Abstract:
In the present thesis we describe possibilities of games usage in personal and social development of children. There is a definition of a student with special educational needs introduced in theoretical part of the thesis. We briefly describe current legislation, problems of social disadvantages of children and their socialization. The end of theoretic part is focused on the work with the class and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta