Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ – Bc. Jindra Kindermannová
Bc. Jindra Kindermannová
Master's thesis
Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ
Psychological games as a tool for development of social skills of socially disadvantaged pupils at a primary school
Abstract:
Diplomová práce podává informace o možnosti využití her v osobnostním a sociálním rozvoji dětí. V teoretické části je vysvětlen pojem žák se speciálně vzdělávacími potřebami. Dále uvádíme stručný popis stávající legislativy, problematiku sociálního znevýhodnění dětí a jejich socializaci. Závěr teoretické části je zaměřen na práci se třídou a na hry jako nástroj osobnostního rozvoje žáků. Výzkumná část …moreAbstract:
In the present thesis we describe possibilities of games usage in personal and social development of children. There is a definition of a student with special educational needs introduced in theoretical part of the thesis. We briefly describe current legislation, problems of social disadvantages of children and their socialization. The end of theoretic part is focused on the work with the class and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x80e9/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KINDERMANNOVÁ, Jindra. \textit{Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/k0c4cc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Teaching English to Pupils from Socially Disadvantaged Background
Petra Bořková -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková -
Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením
Eva Jarošová -
Význam tvrdých dovedností (hard skills) pro sociálního pracovníka ve vztahu s jeho klientem
Zuzana VANIŠOVÁ