Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y – Michaela Hřebíčková
Michaela Hřebíčková
Bakalářská práce
Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y
Influencer marketing in the area of sport and its impact on generation Y
Anotace:
HŘEBÍČKOVÁ, M. Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu v oblasti sportu na generaci Y, a to zejména na Instagramu. Tato práce se skládá z teoretické části a vlastní části práce, která obsahuje analýzu dat získaných pomocí kvalitativního šetření ve formě rozhovorů …víceAbstract:
HŘEBÍČKOVÁ, M. Influencer marketing in the area of sport and its impact on generation Y. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. The bachelor thesis deals with the impact of influencer marketing in the area of sport on generation Y, especially on Instagram. This thesis consists of a theoretical part and own part of the thesis, which includes an analysis of data acquired by qualitative survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marcela Kormaňáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Finanční management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova