Martin Štěpánek

Master's thesis

Market entry strategy for E.daniely

Strategie vstupu na trh pro značku E.daniely
Anotácia:
Cílem diplomové práce je poskytnout doporučení pro firmu E.daniely, která se zabývá produkcí a prodejem dámského oblečení, do které země a jakou formou by měla expandovat se svými produkty. V teoretické části je shrnutá literatura, která se zabývá tématy jako je například internacionalizace, proces výběru nového trhu a formy vstupu na trh. Dále je čtenář seznámen s několika strategickými nástroji, …viac
Abstract:
The thesis aims to provide a recommendation to the Czech fashion producer E.daniely to which new international market it should expand with its products and what mode of entry it should select. In the theoretical part, the literature written on topics such as internationalization, market selection process and entry modes is reviewed and the reader is familiarized with widely used strategy frameworks …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedúci: Ladislav Tyll
  • Oponent: Mohit Srivastava

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77286