Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce – Bc. Tereza Lešetická
Bc. Tereza Lešetická
Master's thesis
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Marketing strategy of restaurant U Pivrnce
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii restauračního zařízení U Pivrnce. Strategie podniku je klíčovou otázkou, kterou musí každý podnik řešit, má-li být prosperující. Cílem této diplomové práce je návrh nové marketingové strategie restauračního zařízení U Pivrnce na základě analýzy současného marketingového prostředí, opírající se o výsledky matice IE a QSPM a zároveň o výsledky provedeného …moreAbstract:
Master’s dissertation is focused on the marketing strategy of the restaurant U Pivrnce. Business strategy is a key issue that every business must address if it is to prosper. The aim of this master’s dissertation is to design a new marketing strategy for the restaurant U Pivrnce based on an analysis of the current marketing environment, based on the results of the IE and QSPM matrix and also based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/jzaqx/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Yvonne Krajčová -
Návrh marketingové strategie školskému zařízení enviromentální výchovy Lipka
Tereza Kepáková -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova