Bc. Tereza Lešetická

Master's thesis

Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce

Marketing strategy of restaurant U Pivrnce
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii restauračního zařízení U Pivrnce. Strategie podniku je klíčovou otázkou, kterou musí každý podnik řešit, má-li být prosperující. Cílem této diplomové práce je návrh nové marketingové strategie restauračního zařízení U Pivrnce na základě analýzy současného marketingového prostředí, opírající se o výsledky matice IE a QSPM a zároveň o výsledky provedeného …more
Abstract:
Master’s dissertation is focused on the marketing strategy of the restaurant U Pivrnce. Business strategy is a key issue that every business must address if it is to prosper. The aim of this master’s dissertation is to design a new marketing strategy for the restaurant U Pivrnce based on an analysis of the current marketing environment, based on the results of the IE and QSPM matrix and also based …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management