Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce – Bc. Tereza Lešetická
Bc. Tereza Lešetická
Diplomová práce
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Marketing strategy of restaurant U Pivrnce
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii restauračního zařízení U Pivrnce. Strategie podniku je klíčovou otázkou, kterou musí každý podnik řešit, má-li být prosperující. Cílem této diplomové práce je návrh nové marketingové strategie restauračního zařízení U Pivrnce na základě analýzy současného marketingového prostředí, opírající se o výsledky matice IE a QSPM a zároveň o výsledky provedeného …víceAbstract:
Master’s dissertation is focused on the marketing strategy of the restaurant U Pivrnce. Business strategy is a key issue that every business must address if it is to prosper. The aim of this master’s dissertation is to design a new marketing strategy for the restaurant U Pivrnce based on an analysis of the current marketing environment, based on the results of the IE and QSPM matrix and also based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/jzaqx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEŠETICKÁ, Tereza. \textit{Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/k0nsa8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Yvonne Krajčová -
Návrh marketingové strategie školskému zařízení enviromentální výchovy Lipka
Tereza Kepáková -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova