Bc. Tereza Lešetická

Diplomová práce

Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce

Marketing strategy of restaurant U Pivrnce
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii restauračního zařízení U Pivrnce. Strategie podniku je klíčovou otázkou, kterou musí každý podnik řešit, má-li být prosperující. Cílem této diplomové práce je návrh nové marketingové strategie restauračního zařízení U Pivrnce na základě analýzy současného marketingového prostředí, opírající se o výsledky matice IE a QSPM a zároveň o výsledky provedeného …více
Abstract:
Master’s dissertation is focused on the marketing strategy of the restaurant U Pivrnce. Business strategy is a key issue that every business must address if it is to prosper. The aim of this master’s dissertation is to design a new marketing strategy for the restaurant U Pivrnce based on an analysis of the current marketing environment, based on the results of the IE and QSPM matrix and also based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/jzaqx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství