Radim Vysoký

Bakalářská práce

Marketing a neziskové organizace

Non-profit organizations and marketing
Anotace:
Práce se zabývá tématem neziskových organizací a marketingu. V první části práce jsou popsána teoretická východiska marketingu a neziskových organizací, která jsou dále rozdělena podle právních forem a jsou popsána možnostmi jejich financování. V praktické části jsou aplikována teoretická východiska marketingu a provedena důkladná analýza marketingových aktivit konkrétní neziskové organizace, která …více
Abstract:
Thesis in its first part describes the theoretical background of marketing and non-profit organizations. These are further divided according to legal forms. Their financing options are also mentioned. The second, practical part consists of analysis the marketing activities of a specific non-profit organization that annually organizes the largest non-commercial festival in the Czech Republic -- Budějovický …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: Peter Slunčík
  • Oponent: Michaela Hrnčířová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60281

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management