Radim Vysoký
Bakalářská práce
Marketing a neziskové organizace
Non-profit organizations and marketing
Anotace:
Práce se zabývá tématem neziskových organizací a marketingu. V první části práce jsou popsána teoretická východiska marketingu a neziskových organizací, která jsou dále rozdělena podle právních forem a jsou popsána možnostmi jejich financování. V praktické části jsou aplikována teoretická východiska marketingu a provedena důkladná analýza marketingových aktivit konkrétní neziskové organizace, která …víceAbstract:
Thesis in its first part describes the theoretical background of marketing and non-profit organizations. These are further divided according to legal forms. Their financing options are also mentioned. The second, practical part consists of analysis the marketing activities of a specific non-profit organization that annually organizes the largest non-commercial festival in the Czech Republic -- Budějovický …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60281
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: Peter Slunčík
- Oponent: Michaela Hrnčířová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60281
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Gender-based discrimination in the nonprofit sector. Are nonprofit organizations hypocritical?
Pavol Bebjak -
Revenue mix of nonprofit organizations. Evidence from France.
Hanna Mykytyn -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový mix organizace
Michaela Ošlejšková -
Marketingový mix vybrané organizace
Tereza Navrátilová -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka