Úloha marketingových nástrojů při transformaci výrobní činnosti podniku – Pavla Poláková
Pavla Poláková
Diplomová práce
Úloha marketingových nástrojů při transformaci výrobní činnosti podniku
The Role of Marketing Tools in the Process of Transformation of a Company's Manufacturing Business
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zpracovat analýzu trhu a tržního prostředí. Následně vyhodnotit kritické prvky směrem k výrobnímu procesu a poté vypracovat doporučení jednotlivých analýz na strategické směry změn ve výrobním procesu s orientací na trh. Vše je zpracováno ve společnosti VOP GROUP, s. r. o. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětluji, …víceAbstract:
The aim of this thesis is, firstly, to analyze the market and its environment. Secondly to analyze all crucial elements of the industrial process, and finally to elaborate possible solutions and strategic recommendations based on this analysis and oriented towards the market. The analysis is prepared especially for VOP GROUP Ltd. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99153
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Václav Nétek
- Oponent: Petr Besta
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁKOVÁ, Pavla. \textit{Úloha marketingových nástrojů při transformaci výrobní činnosti podniku}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/k1290r/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Robin Onysko -
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Analýza produktového portfolia značky Vichy
Zuzana Bláhová -
Analýza produktového portfolia farmaceutické firmy MEDA Pharma, s.r.o.
Aneta Velecká -
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Kristýna Matoušková -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová