Bc. Vladislava PEŠTÁLOVÁ

Master's thesis

Projekt zavedení on-line objednávek a rezervací ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz

Project of implementation the orders and booking of accommodation in the traveller´s agency Ubytovani.cz
Abstract:
První část diplomové práce bude věnována zhodnocení teoretických poznatků pro lepší pochopení problematiky nového marketingu, bude popsán elektronický marketing, marketingové nástroje Internetu, internetové obchodování a cestovní ruch. Rovněž uvedu základní charakteristiku a strukturu projektu. V další části diplomové práce bude provedena analýza stávajícího procesu objednávání a rezervací ubytování …more
Abstract:
In the first part of work engage evaluation of theoretical piece of knowledge, better insight to problems of new marketing, I describe electronic marketing, marketing instrument of Internet, Internet´s business and travel movement. I introduce the basic characterization an structure of the project too. In the next part of my diploma work I analyse present process of the ordering and reserving of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier: 5921

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2007
  • Supervisor: Ing. Jaroslav Voloch

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PEŠTÁLOVÁ, Vladislava. Projekt zavedení on-line objednávek a rezervací ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing