Standardy a procesy obsluhy klienta v bankovnictví – Lenka Heřmánková
Lenka Heřmánková
Bakalářská práce
Standardy a procesy obsluhy klienta v bankovnictví
Standards and processes of customer service in banking
Anotace:
Cílem této práce bude analyzovat současný bankovní model prodejní a obslužné sítě jedné ze čtyř největších bank v České republice. Následně, na základě vyhodnocení současného stavu, trendů finančního trhu a očekávání klienta, navrhnout nový obchodní a obslužný model poboček.Abstract:
In my bachelor thesis I analyze the current banking model of sales and services of one of the four largest banks in the Czech Republic. Subsequently, based on the evaluation of the current situation, trends in financial markets and expectations of the client, to design a new business model of branch.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Hyblerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Marketingová segmentace vybraného produktu na trhu České republiky.
Radim Kaloč -
Segmentace trhu proteinových produktů a návrh kampaní na Facebooku
Štěpánka Tůmová -
Marketingová zákaznická segmentace banky
Silvia Falatová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Petr Podařil -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Aplikace nástrojů teritoriální segmentace trhu a tržního prostředí
Daniel Dobeš
Název
Vložil
Vloženo
Práva