Lenka Heřmánková

Bakalářská práce

Standardy a procesy obsluhy klienta v bankovnictví

Standards and processes of customer service in banking
Anotace:
Cílem této práce bude analyzovat současný bankovní model prodejní a obslužné sítě jedné ze čtyř největších bank v České republice. Následně, na základě vyhodnocení současného stavu, trendů finančního trhu a očekávání klienta, navrhnout nový obchodní a obslužný model poboček.
Abstract:
In my bachelor thesis I analyze the current banking model of sales and services of one of the four largest banks in the Czech Republic. Subsequently, based on the evaluation of the current situation, trends in financial markets and expectations of the client, to design a new business model of branch.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Šárka Hyblerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses k156if k156if/2
13. 2. 2016
Složky
Soubory
Švejdar, L.
13. 2. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.