Marketing čerpacích stanic společnosti ZDAR, a. s. – Bc. Zuzana Málková
Bc. Zuzana Málková
Diplomová práce
Marketing čerpacích stanic společnosti ZDAR, a. s.
Marketing of gas stations in the company ZDAR, Inc.
Anotace:
Práce je zaměřena na navržení nových marketingových aktivit, které by zvýšily zájem stávajících zákazníků a oslovily by nové zákazníky čerpacích stanic vybrané společnosti ZDAR, a. s. V první části práce jsou teoreticky definovány jednotlivé pojmy z oblasti marketingu. Dále jsou popsány čerpací stanice společnosti ZDAR, a. s. dle marketingového mixu 6P a je provedena PEST analýza a Porterova analýza …víceAbstract:
The thesis is focused on gas stations selected transportation company ZDAR, Inc. and as proposing new marketing initiatives that would increase the interest of current customers and reach out new customers. The first part of thesis theoretically defined various concepts of marketing. The following describes the company's filling stations ZDAR, Inc. according to the marketing mix 6P and a PEST analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Málková, Zuzana. Marketing čerpacích stanic společnosti ZDAR, a. s.. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Polohopisné a výškopisné zaměření komunikace, čerpací stanice a odvodňovacího kanálu v k.ú. Hrabová
Kateřina Šumniková -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě.
Lucie Žaloudková -
Marketingová komunikace jako základní prvek marketingu
Hana MITÁŠOVÁ -
Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice
Aneta BOTKOVÁ -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Marketing sociálních medií pro produkt Kliklap
Lucie Ramplová -
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Lukáš Maryška