Tomáš Harčár

Bakalářská práce

Vnímanie značky McDonald's na českom trhu

Vnímaní značky McDonald's na českém trhu
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vnímání značky McDonald's mezi spotřebiteli na českém trhu. Cílem této práce je pomocí dotazníků ověřit předpoklad, který je postavený přesvědčení, že zákazníci považují prodávané jídlo v restauraci McDonald's jako nezdravé a nekvalitní. Práce obsahuje teoretickou část, kde jsou přiblíženy základní pojmy spojené s budováním značky a image značky. Tyto teoretické definice jsou …více
Abstract:
The bachelor thesis explores perception of the brand McDonald's on the Czech market. The objective of this thesis is to test via questionnaire an assumption, which is based on belief that customers find food sold in McDonald's restaurant unhealthy and of poor quality. The thesis contains a theoretic part which presents a basic definition linked to brand building and brand image. Those definitions are …více
Abstract:
Bakalárska práca skúma vnímanie značky McDonald's medzi spotrebiteľmi na českom trhu. Cieľom tejto práce je pomocou dotazníkov overiť predpoklad, ktorý je postavený na presvedčení, že zákazníci považujú predávané jedlo v reštaurácii McDonald's ako nezdravé a nekvalitné. Práca obsahuje teoretickú časť, kde sú priblížené základné pojmy spojené s budovaním značky a image značky. Tieto teoretické definície …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49472