Vnímanie značky McDonald's na českom trhu – Tomáš Harčár
Tomáš Harčár
Bakalářská práce
Vnímanie značky McDonald's na českom trhu
Vnímaní značky McDonald's na českém trhu
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vnímání značky McDonald's mezi spotřebiteli na českém trhu. Cílem této práce je pomocí dotazníků ověřit předpoklad, který je postavený přesvědčení, že zákazníci považují prodávané jídlo v restauraci McDonald's jako nezdravé a nekvalitní. Práce obsahuje teoretickou část, kde jsou přiblíženy základní pojmy spojené s budováním značky a image značky. Tyto teoretické definice jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis explores perception of the brand McDonald's on the Czech market. The objective of this thesis is to test via questionnaire an assumption, which is based on belief that customers find food sold in McDonald's restaurant unhealthy and of poor quality. The thesis contains a theoretic part which presents a basic definition linked to brand building and brand image. Those definitions are …víceAbstract:
Bakalárska práca skúma vnímanie značky McDonald's medzi spotrebiteľmi na českom trhu. Cieľom tejto práce je pomocou dotazníkov overiť predpoklad, ktorý je postavený na presvedčení, že zákazníci považujú predávané jedlo v reštaurácii McDonald's ako nezdravé a nekvalitné. Práca obsahuje teoretickú časť, kde sú priblížené základné pojmy spojené s budovaním značky a image značky. Tieto teoretické definície …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49472
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49472
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Research on the Perception of Progress Bar Distortions
Marek Augustin -
Tvorba obsahu a propagace travel blogu
Petra Voráčková -
Vliv nekalých praktik na spotřebitelské chování a jejich vnímání značek
Natálie Filová -
Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Vladimír Hlaváček -
Ochrana spotřebitele před nekalosoutěžními praktikami
Jana Necidová -
Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov
Lívia Kovács -
Specifika socializace a vnimani pratelstvi u dospelych osob s hluchoslepotou
Beáta Adamcová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká