Anna Horáková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Pí-baru
Marketing Communication of Pí-bar
Anotácia:
Námětem této bakalářské práce je průzkum dosavadní marketingové komunikace Pí-baru. Cílem je posoudit, zda může být Instagram považovaný za vhodný komunikační nástroj a jestli tato komunikace motivuje zákazníky k jeho návštěvě. Teoretická část práce je věnována základním pojmům souvisejícím s tímto tématem. V praktické části je představen již zmíněný Pí-bar a vypracovaná analýza jeho marketingové komunikace …viacAbstract:
A topic of this bachelor's thesis is a research of a current marketing communication of Pí-bar. Aim of this thesis is to evaluate whether Instagram can be considered as a suitable communication tool and whether this communication motivates customers to visit Pí-bar. A theoretical part of the work will be devoted to basic concepts related to this topic. A practical part presents already mentioned Pí …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáková, Anna. Marketingová komunikace Pí-baru. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL