Využití otevřených dat v marketingu – Bc. Jana BRANIŠOVÁ
Bc. Jana BRANIŠOVÁ
Diplomová práce
Využití otevřených dat v marketingu
Anotace:
Předložená práce pojednává o potenciálu využití otevřenych dat pro marketingové účely. Cílem práce je na praktickych příkladech zhodnotit, jak se dá s otevřenymi daty pracovat tak, aby posloužili marketérům. Práce se zaměřuje na využití pro účely pročištění stávajících dat společnosti, dále pak pro práci se zákazníky a v neposlední řadě poukazuje na otevřená data jako na nástroj, ktery může byt použit …víceAbstract:
The presented work deals with the potential use of open data for marketing purposes. The aim of the work is to evaluate practical examples of how to work with open data to serve marketers. The work focuses on the use for the purpose of cleaning the existing data of the company, then for working with customers and, last but not least, points to open data as a tool that can be used when working with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRANIŠOVÁ, Jana. Využití otevřených dat v marketingu . Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Otevřená data a datové portály na úrovni regionů a měst
Veronika Greyová -
Otevřená data v biomedicíně
Zuzana Konečná -
Možnosti odstranění bariér v rámci železniční nákladní přepravy prostřednictvím sdílení dat
Petr Šohajek -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova