Bc. Jana BRANIŠOVÁ

Diplomová práce

Využití otevřených dat v marketingu

Anotace:
Předložená práce pojednává o potenciálu využití otevřenych dat pro marketingové účely. Cílem práce je na praktickych příkladech zhodnotit, jak se dá s otevřenymi daty pracovat tak, aby posloužili marketérům. Práce se zaměřuje na využití pro účely pročištění stávajících dat společnosti, dále pak pro práci se zákazníky a v neposlední řadě poukazuje na otevřená data jako na nástroj, ktery může byt použit …více
Abstract:
The presented work deals with the potential use of open data for marketing purposes. The aim of the work is to evaluate practical examples of how to work with open data to serve marketers. The work focuses on the use for the purpose of cleaning the existing data of the company, then for working with customers and, last but not least, points to open data as a tool that can be used when working with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRANIŠOVÁ, Jana. Využití otevřených dat v marketingu . Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/