Social Media as a Public Relations and Communications Tool – Ing. Irina Pak
Ing. Irina Pak
Diplomová práce
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Social Media as a Public relations and Communications Tool
Anotace:
The topic of my diploma thesis is the importance of social media in modern PR practices, the thesis argues that social media alone could be an efficient tool to promote a brand. I identify the advantages and the reasons, a company should focus its PR efforts on social media marketing. The main goal of the diploma thesis is to develop a comprehensive social media marketing plan tailored to Aurosa s …víceAbstract:
The topic of my diploma thesis is the importance of social media in modern PR practices, the thesis argues that social media alone could be an efficient tool to promote a brand. I identify the advantages and the reasons, a company should focus its PR efforts on social media marketing. The main goal of the diploma thesis is to develop a comprehensive social media marketing plan tailored to Aurosa s …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h3av9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
Petra Süssmilichová -
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová -
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
Petra Špačková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová